دانلود فیلم سینمایی هوش مصنوعی (َAI) با دوبله فارسی

فیلم سینمایی هوش مصنوعی (َAI)

 نکته قابل توجه این فیلم این است که بیننده در آخر فیلم احساس می‌کند دلش برای  یک ربات با هوش ماشینی که شبیه بچه انسان است می سوزد. این که کارگردان در موفق شده است بیننده را به این مرحله برساند که برای یک ماشین ترحم کند، میتوان آن را یک نوع موفقیت تلقی کنیم.

در آینده زمانی که برای افرادی که بچه دار نمیشوند رباتی به صورت بچه درست میکنند یک ربات خیلی پیشرفته سعی میکنند هر جور شده به انسان واقعی تبدیل شود تا بتواند عشق مادرش را بدست آورد….

 اما شاید در فیلم های شبیه به این موضوع برعکس این داستان  نمایش داده شده باشد که انسانی عاشق ربات شود ولی در اینجا داستان کاملاً برعکس است. در این فیلم نمایش داده می شود که چگونه هوش مصنوعی احساسات یک ربات را برانگیخته می کند. گویا یک ماشین مانند انسان از وقایع تلخی اطراف خودش درد میکشد. زجر کشیدن هوش ماشینی در این فیلم نکته ای است که بیننده کامل آن را احساس می‌کند.

AI
AI

دانلود فیلم هوش مصنوعی

 

فیلمی درام و علمی تخیلی، محصول سال ۲۰۰۱ کشور آمریکا به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است. بازیگرانی چون هالی جوئل آزمنت، جود لا، فرانسیس اوکانر، سام روباردس، ویلیام هرت، جیک توماس، رابین ویلیامز، برندن گلیسون، کن لئونگ، مریل استریپ، بن کینگزلی و کلارک گرگ در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. رباتی انسان نما که در شکل و شمایل یک پسربچه طراحی و ساخته شده است، مشتاق است که به انسان تبدیل شود تا بتواند محبت صاحب خود را جلب کند.

فیلم هوش مصنوعی براساس داستان کوتاه ابراسباب‌بازی‌ها تمام تابستان دوام می‌آورند، به قلم برایان آلدیس ساخته شده‌است. این فیلم نقدهای مثبتی را از سوی بسیاری از منتقدان دریافت کرد و در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌توان به نامزدی دریافت دو جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب و همچنین کسب پنج جایزه ساترن اشاره کرد.

برای دیدن فلیم های سینماییِ مهیج و جذاب”در حوزه فناوری اطلاعات، اوسینت و هوش مصنوعی“، بر روی اینجا کلیک کنید.

آدرس کانال تلگرام سایت بیگ دیتا:

t.me/bigdata_channel

آدرس کانال سروش ما:
https://sapp.ir/bigdata_channel

جهت دیدن سرفصل های دوره های آموزشی بر روی اینجا کلیک کنید.

جهت ثبت نام در دوره های آموزشی بر روی اینجا کلیک کنید.

Visits: 683

دیدگاهتان را بنویسید