دانلود فیلم سینمایی جستجوگر (Searcher) دوبله شده به زبان فارسی

فیلم سینمایی جستجوگر (Searcher)

دیدن این فیلم به همه افراد یا خانواده هایی که به نحوی درگیر فضای مجازی هستند پیشنهاد می شود. این فیلم داستان پدری است که دختر مفقود شده خود را از طریق کنکاش در فضای مجازی می یابد. این فیلم با یک روش معما گونه مخاطب را تا آخر فیلم به دنبال خود میکشاند. یکی از نکات با ارزش این فیلم و باور پذیری و عدم تخیل در آن است. این فیلم از جمله فیلم هایی است که می تواند برای افراد علاقمند به اوسینت جذاب باشد

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۸ به نمایش درآمد و در تاریخ ۲۴ اوت ۲۰۱۸ اکران خود را در سینماهای ایالات متحده آمریکا آعاز کرد. جستجو ۷۵/۴ میلیون دلار در سینماهای سراسر جهان فروش داشته و نقدهای مثبتی را درباره بازیگری، فیلمنامه و جلوه‌های بصری از منتقدان دریافت کرده است.

فیلم سینمایی جستجوگر (Searcher)
فیلم سینمایی جستجوگر (Searcher)

دانلود فیلم جستجوگر

 

فیلم سینمایی جستجو(searching) ساخته آنیش چاکانتی، یکی از فیلم‌های بحث برانگیز، مهیج و متفاوت امسال است که با برداشتی نوآورانه و منحصر به فرد در میزانسن و تصویر ، فضای مجازی و معضلات آن را در عصر فن آوری به چالش می‌کشد.فیلم به گونه‌ای ساخته شده که مخاطب در حقیقت تمام تماس ها و برخوردها را از زاویه دید مجازی در لپ تاپ و گوشی موبایل می‌بیند و کل داستان با سرچ کردن در سوشال مدیا، گوگل و فیسبوک تعریف می‌شود و اغراق اعتراض آمیز و هوشمندانه فیلم تا آنجا پیش می‌رود که حتی ارتباط شخصیت اصلی داستان با پلیس نیز از طریق اسکایپ و چت صورت می‌گیرد.
گارگردان خوش ذوق این فیلم در انتخاب پرسوناژها هم کم نگذاشته به این صورت که شخصیت‌ها از آسیای دور انتخاب شده اند اما شهروند آمریکا هستتد و انگلیسی زبان و با نام‌های غربی تا گستره این معضل غوطه ور شدن در دنیای مجازی را از شرق تا غرب القا کند و همچنین نفوذ زندگی غربی را در سنت های شرقی و زندگی‌های ماشینی به رخ بکشد.

برای دیدن فلیم های سینماییِ مهیج و جذاب”در حوزه فناوری اطلاعات، اوسینت و هوش مصنوعی“، بر روی اینجا کلیک کنید.

آدرس کانال تلگرام سایت بیگ دیتا:

t.me/bigdata_channel

آدرس کانال سروش ما:
https://sapp.ir/bigdata_channel

جهت دیدن سرفصل های دوره های آموزشی بر روی اینجا کلیک کنید.

جهت ثبت نام در دوره های آموزشی بر روی اینجا کلیک کنید.

Visits: 2355

همچنین ببینید

فیلم سینمایی او (her)

دانلود فیلم سینمایی او (her) دوبله شده به زبان فارسی

فیلم سینمایی او (her) این فیلم جذاب, تحت تاثیر گرفتن احساسات آدمی را در تعامل  …

متن دعای ابوحمزه ثمالی به صورت جدا شده با ویرگول و فزاربندی شده برای سادگی خواندن

متن دعای ابوحمزه ثمالی به صورت جدا شده با ویرگول و قطعه بندی شده برای سادگی خواندن

ابوحمزه ثمالی دعای انسان ساز و بیچاره هر آن کس که نخواندش در کتاب «مصباح» …

دیدگاهتان را بنویسید