دانلود فیلم سینمایی او (her) دوبله شده به زبان فارسی

فیلم سینمایی او (her)

این فیلم جذاب, تحت تاثیر گرفتن احساسات آدمی را در تعامل  با ماشین به نمایش می گذارد. بیننده در اواسط این فیلم به این می‌اندیشد که شاید بهترین گزینه برای ابراز احساسات می تواند یک ماشین هوشمند باشد. ماشینی که که برخلاف انسان دروغ نمی گوید، بی احترامی نمی کند، عصبانی و کم حوصله    نمی‌شود و و در حد توانش برای انسان دلسوزی می کند. آنچه که امروز در فرهنگ برخی از انسان ها نیز دیده می شود که به جای زندگی با یک انسان ترجیح می‌دهند با یک حیوان خانگی روزگار خود را را سپری کند.

این فیلم با بهره گیری از شیوه های روانشناسانه موضوع ارتباط عاطفیِ انسان با ماشین را بسیار باورپذیر  جلوه می دهد. این فیلم بدون بهره گیری از هیچ جلوه ویژه ای میتواند انسان را تا لحظات آخر با خود بکشاند.

فیلم او یا هر (Her) فیلمی درام، عاشقانه و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۱۳ کشور آمریکا به کارگردانی اسپایک جونز است که توسط کمپانی Annapurna Pictures منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز اسپایک جونز برعهده داشته و بازیگرانی چون واکین فینیکس، لین آدرینا فریدمن، گیب گومز، کریس پرت، ایمی آدامز، رونی مارا، اولیویا وایلد، اسکارلت جوهانسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم برای اولین بار در ۱۳ اکتبر سال ۲۰۱۳ میلادی در جشنواره فیلم New York Film Festival به نمایش عموم مردم درآمده است.

 

her فیلم با موضوع هوش مصنوعی
فیلم سینمایی او (her) با موضوع هوش مصنوعی

دانلود فیلم او

داستان فیلم در آینده‌ای نامعین اتفاق می افتد. دنیایش برایمان آشنا اما تا حدودی متفاوت است. همه ی مردم به چیزی وصل هستند، و سمعک مانندهایی برای ارتباط با سیستمهای اطلاعاتیِ شخصیشان به گوش میزنند. املأ جای تایپ کردن را گرفته و بازیهای کامپیوتری با استفاده از فناوریِ سه بعدیِ حقیقی تماما آمیخته با حرکاتِ بدن شده اند. ارتباطات اغلب بدون نام و نشان صورت میگیرد و معمولا فعالیتهای جنسی بدونِ تماسِ فیزیکی رخ میدهد. تصویر این فیلم از آینده برای تماشاچیانی که در ارتباطِ تنگاتنگ با فناوریهای الکترونیکی زندگی میکنند، آنچنان نسبت به حال پیشرفته تر نیست.

 

برای دیدن فلیم های سینماییِ مهیج و جذاب”در حوزه فناوری اطلاعات، اوسینت و هوش مصنوعی“، بر روی اینجا کلیک کنید.

آدرس کانال تلگرام سایت بیگ دیتا:

t.me/bigdata_channel

آدرس کانال سروش ما:
https://sapp.ir/bigdata_channel

جهت دیدن سرفصل های دوره های آموزشی بر روی اینجا کلیک کنید.

جهت ثبت نام در دوره های آموزشی بر روی اینجا کلیک کنید.

Visits: 904

همچنین ببینید

فیلم سینمایی درخواست نهایی (margin call)

دانلود فیلم سینمایی درخواست نهایی (margin call) با دوبله فارسی

فیلم سینمایی درخواست نهایی (margin call) موضوع این فیلم داستان شرکتی بسیار بزرگی است که …

فیلم سینمایی فرا ماشین (Ex Machina)

دانلود فیلم سینمایی فرا ماشین (Ex Machina) با دوبله فاسی

فیلم سینمایی فرا ماشین (Ex Machina) این فیلم بسیار جذاب نیز نمونه دیگری از درگیر …

دیدگاهتان را بنویسید