تاریخ تولد اکانت فیس بوک را فراموش کرده ام

فراموش کردن تاریخ تولد در فیس بوک

اکانت فیسبوک من مدتی است غیر فعال شده و هنگام ورود به فیسبوک از من تاریخ تولید و نام دوست های من را می پرسد ولی من تاریخ تولید و نام دوستانم را فراموش کرده ام. به علیت این که در زمان درست کردن اکانت فیسبوک تاریخ پیش فرض را قبول کردم ولی الان یادم نمی آید که چه تاریخی بوده است. از طرفی تعداد دوستان یا فرندهای من انقدر زیاد است که من همه ی آنها را با اسم نمی شناسم. اینها همه سوالاتی هست که ما به زودی در این پست به آن پاسخ خواهیم داد.

 

فراموش کردن تاریخ تولد در فیس بوک
فراموش کردن تاریخ تولد در فیس بوک

 

دلایل غیر فعال شدن حساب کاربری شما در فیسبوک میتواند محتوای ضد اخلاقی، تبلیغ یا استفاده تجاری، مزاحم شخص یا رفتار ناهنجار، هویت جعلی یا جا زدن خودتان به جای کسی دیگر و استفاده از برنامه هایی که موجب آسیب رساندن به فیسبوک باشند. اگر هیچ یک از این موارد شامل حال شما نمیشود، پس به هر علت فیس بوک تصور کرده که اکانت شما غیر واقعی و فیک هست و با آن سوالات کذایی می خواهد مطمئن شود که اکانت شما واقعی است. و شما را با این ترفند به چالش میکشد. علت این کار هم این است که سیاست های فیس بوک ایجاب میکند که صرفا افراد واقعی در این شبکه اجتماعی فعالیت کنند.

 

خوشبختانه شبکه اجتماعی فیس بوک در طی چند سال اخیر امکانات و ابزارهای امنیتی خوبی نظیر قابلیت Trusted Friends (دوستان مورد اعتماد) به سرویس خود اضافه کرده است که توسط این ابزار شما میتوانید امنیت پروفایل کاربری خود در این سرویس بهبود بخشید و از رخ دادن اتفاقات ناگوار  و از دست رفتن اطلاعات اکانت خود جلوگیری کنید. ولی با این حال به علت اینکه خیلی از افراد این امکان را فعال نکرده اند نمیتوانند به حساب خود دسترسی داشته باشند.

 

ما میتوانیم با هزینه ی تقریبا کمی (500 هزار تومان) اکانت فیس بوک شما را در ظرف چند روز فعال کنیم. برای اطلاع بیشتر با ایمیل زیر مکاتبه کنید.

bigdata724@chmail.ir

 

فیسبوک من
فیسبوک من غیر فعال شده و از من می خواهد که تاریخ تولید فیسبوک م را وارد کنم
فیسبوک من غیر فعال شده و از من می خواهد که دوستانم را شناسایی کنم
فیسبوک من غیر فعال شده و از من می خواهد که دوستانم را شناسایی کنم

 

برای دیدن فلیم های سینماییِ مهیج و جذاب”در حوزه فناوری اطلاعات، اوسینت و هوش مصنوعی“، بر روی اینجا کلیک کنید.

آدرس کانال تلگرام سایت بیگ دیتا:

t.me/bigdata_channel

آدرس کانال سروش ما:
https://sapp.ir/bigdata_channel

جهت دیدن سرفصل های دوره های آموزشی بر روی اینجا کلیک کنید.

جهت ثبت نام در دوره های آموزشی بر روی اینجا کلیک کنید.

Visits: 4622

دیدگاهتان را بنویسید